Zoeken!

Het beleid van het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis is gericht op het beheersen en verbeteren van diverse processen. Aandacht voor kwaliteit is een continue activiteit. Er is een groeiend belang om prestaties en resultaten van de geleverde zorg zichtbaar te maken. Zowel in huis als buitenshuis.


Iedere dag wordt het Hofpoort Ziekenhuis bezocht door enkele honderden patiënten. Al onze specialisten en medewerkers streven er naar deze patiënten op een betrokken, klantvriendelijke en deskundige manier de gevraagde zorg te verlenen. Het Hofpoort Ziekenhuis vindt de mening van haar patiënten erg belangrijk en maakt daarom gebruik van een ziekenhuisbreed patiënttevredenheidsonderzoek (PTO).

 

Onderzoek naar de tevredenheid van patiënten gebeurt in het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis op meerdere manieren. Wij maken onder andere gebruik van:

  • Ontslaggesprekken na opname
  • Vragenlijsten (via internet en op papier)
  • Suggestiekaartjes

Independer en ZorgkaartNederland

U kunt uw ervaringen met het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis ook kenbaar maken via diverse onderzoeken op internet. Betrouwbare voorbeelden zijn Independer en ZorgkaartNederland. Independer is een adviesbureau dat streeft naar meer transparantie in de zorg. ZorgkaartNederland is een samenwerkingsverband van onder andere de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) en verzekeraar ZilverenKruis Achmea. De website biedt een actueel overzicht van het aanbod van zorgverleners in de regio. Tevens hebben patiënten hier de gelegenheid hun waardering of ervaring met een zorginstelling of zorgverlener weer te geven.


Het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis is in het bezit van het WHO/UNICEF certificaat Borstvoeding.


Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.